GWARANCJA
PRODUKTÓW LIGHT-FOR-ME
Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie nowe produkty light-for-me: Latarki backup, Głowice, Akumulatory, Produkty Wideo oraz Produkty Grzewcze
Gwarancja ważna od 16.01.2017
- Produkty light-for-me są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta. Pakiety ogniw objęte są 6-miesięcznym okresem gwarancyjnym.
- Usługa gwarancyjna realizowana jest tylko po przesłaniu urządzenia wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym i podpisanym przez klienta Formularzem Zwrotnym. W przypadku konieczności kontaktu z nami w sprawie serwisowej, odwiedź nasze Centrum Serwisowe help.light-for-me.com i postępuj zgodnie z podanymi tam instrukcjami.
- Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 30 dni
- Wadliwe produkty lub ich części zostaną naprawione lub wymienione zgodnie z decyzją producenta.
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na innym sprzęcie lub akcesoriach używanych wraz z produktami light-for-me.
- Koszt dostawy reklamowanego towaru do dystrybutora/punktu serwisowego pokrywa Kupujący, który powinien upewnić się, iż reklamowany towar jest należycie zabezpieczony na czas transportu.
- Dostawa towaru z powrotem do Kupującego w ramach naprawy gwarancyjnej jest na koszt punktu serwisowego. W przypadku napraw nieobjętych gwarancją, koszty te pokrywa Kupujący.
- Decyzja czy zgłoszona reklamacja jest uzasadniona podejmowana jest przez autoryzowany punkt serwisowy i jest ostateczna.
- Reklamowany towar wraz z wymaganymi dokumentami należy odesłać do dystrybutora / sklepu, w którym został zakupiony.
- Jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania lub przechowywania, a także samowolne rozmontowywanie, przerabianie i zmiany konstrukcyjne w zakupionym sprzęcie powodują utratę gwarancji.
- Gwarancja w szczególności nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub celowego uszkodzenia sprzętu
- przełamania, przecięcia lub innego uszkodzenia przewodu głowicy lub kabla E/O
- złącz wielokrotnego połączenia (RCA, E/O)
- uszkodzeń głowic E/O powstałych w wyniku nieprawidłowego podłączenia głowicy E/O do innego zasobnika wyposażonego w złącze E/O
- uszkodzeń pakietu ogniw powstałych w wyniku głębokiego rozładowania pakietu
- uszkodzeń produktów spowodowanych użyciem niewłaściwych lub wadliwych baterii (dotyczy produktów, w których Klient sam wybiera źródło zasilania).
- uszkodzeń powstałych w wyniku zalania latarki
- oringów uszczelniających zużytych lub uszkodzonych w skutek normalnej eksploatacji i szkód powstałych w wyniku używania produktów z uszkodzonymi oringami uszczelniającymi
- uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji i przechowywania sprzętu
- uszkodzeń związanych z użyciem nieoryginalnych/ niewłaściwych części
- uszkodzeń wynikających z winy lub niewiedzy Użytkownika
- naturalnego zużycia się sprzętu
- Wyżej wymienione uszkodzenia naprawiane są w okresie gwarancyjnym odpłatnie. Całkowity koszt naprawy zostanie podany przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac naprawczych. Punkt serwisowy nie zacznie prac naprawczych dopóki nie zostanie uregulowana cała należność za pracę.
- Odpowiedzialność Producenta jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu. Producent nie ponosi odpowiedzialności za żadną utratę, szkodę, wypadek lub inne roszczenia powstałe w wyniku używania produktów light-for-me.
- Złożenie zamówienia oznacza iż Kupujący akceptuje niniejszą gwarancję.
GWARANCJA
PRODUKTÓW FACTORY REFURBISHED LIGHT-FOR-ME
Niniejsza gwarancja obejmuje wszystkie produkty light-for-me z zakresu Factory Refurbished.
Produkty Factory Refurbished to produkty używane, powystawowe, podemonstracyjne itp.
Wszystkie te produkty zostały dokładnie sprawdzone przez Smartx Sp. z o.o. przed wystawieniem ich na sprzedaż i są w pełni sprawne, mogą posiadać normalne ślady wynikające z ich uprzedniego użytkowania.
Ślady te zostaną dokładnie opisane i sfotografowane na stronie produktu w Sklepie, nie mogą więc być powodem do zgłoszenia reklamacyjnego.
Gwarancja ważna od 16.01.2017
- Produkty light-for-me Factory Refurbished są objęte 1-miesięczną gwarancją producenta. Pakiety ogniw objęte są 7-dniową gwarancją rozruchową.
- Usługa gwarancyjna realizowana jest tylko po przesłaniu urządzenia wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym i podpisanym przez klienta Formularzem Zwrotnym. W przypadku konieczności kontaktu z nami w sprawie serwisowej, odwiedź nasze Centrum Serwisowe help.light-for-me.com i postępuj zgodnie z podanymi tam instrukcjami.
- Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 30 dni
- Wadliwe produkty lub ich części zostaną naprawione lub wymienione zgodnie z decyzją producenta.
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na innym sprzęcie lub akcesoriach używanych wraz z produktami light-for-me.
- Koszt dostawy reklamowanego towaru do dystrybutora/punktu serwisowego pokrywa Kupujący, który powinien upewnić się, iż reklamowany towar jest należycie zabezpieczony na czas transportu.
- Dostawa towaru z powrotem do Kupującego w ramach naprawy gwarancyjnej jest na koszt punktu serwisowego. W przypadku napraw nieobjętych gwarancją, koszty te pokrywa Kupujący.
- Decyzja czy zgłoszona reklamacja jest uzasadniona podejmowana jest przez autoryzowany punkt serwisowy i jest ostateczna.
- Reklamowany towar wraz z wymaganymi dokumentami należy odesłać do dystrybutora / sklepu, w którym został zakupiony.
- Jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania lub przechowywania, a także samowolne rozmontowywanie, przerabianie i zmiany konstrukcyjne w zakupionym sprzęcie powodują utratę gwarancji.
- Gwarancja w szczególności nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub celowego uszkodzenia sprzętu
- przełamania, przecięcia lub innego uszkodzenia przewodu głowicy lub kabla E/O
- złącz wielokrotnego połączenia (RCA, E/O)
- uszkodzeń głowic E/O powstałych w wyniku nieprawidłowego podłączenia głowicy E/O do innego zasobnika wyposażonego w złącze E/O
- uszkodzeń pakietu ogniw powstałych w wyniku głębokiego rozładowania pakietu
- uszkodzeń produktów spowodowanych użyciem niewłaściwych lub wadliwych baterii (dotyczy produktów, w których Klient sam wybiera źródło zasilania).
- uszkodzeń powstałych w wyniku zalania latarki
- oringów uszczelniających zużytych lub uszkodzonych w skutek normalnej eksploatacji i szkód powstałych w wyniku używania produktów z uszkodzonymi oringami uszczelniającymi
- uszkodzeń wynikających z niewłaściwej eksploatacji i przechowywania sprzętu
- uszkodzeń związanych z użyciem nieoryginalnych/ niewłaściwych części
- uszkodzeń wynikających z winy lub niewiedzy Użytkownika
- naturalnego zużycia się sprzętu
- Wyżej wymienione uszkodzenia naprawiane są w okresie gwarancyjnym odpłatnie. Całkowity koszt naprawy zostanie podany przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac naprawczych. Punkt serwisowy nie zacznie prac naprawczych dopóki nie zostanie uregulowana cała należność za pracę.
- Odpowiedzialność Producenta jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu. Producent nie ponosi odpowiedzialności za żadną utratę, szkodę, wypadek lub inne roszczenia powstałe w wyniku używania produktów light-for-me.
- Złożenie zamówienia oznacza iż Kupujący akceptuje niniejszą gwarancję